Temple Run 2 inneholder samme vanedannende spill som originalen med et par pene tillegg kastet inn for å holde det friskt. Den første store forskjellen du vil legge merke til, er de forbedrede bildene som gir spillet en mye bedre 3D-følelse, og når du sprinter bort fra tempelet, vil du bli ført inn i helt nye miljøer, som en gruvesjakt, som gir sine egne utfordringer .
Temple Run 2 Tips og triks
I likhet med originalen er Temple Run 2 et uendelig løperspill der karakteren din, en oppdagelsesreisende, flykter fra en eldgammel helligdom etter å ha fått en gjenstand. Oppfølgeren fjerner apetrioen som forfulgte helten i det første spillet til fordel for en eneste, stor ape som er like bøyd på hevn.
Sammen med en annen antagonist og en ny setting, introduserer Temple Run 2 noen forskjellige hindringer som krever at du tar enda mer hensyn for å holde deg i live. Her er noen tips for å få mest mulig ut av tiden din i Temple Run 2.
- Det primære målet ditt er å holde deg i live, så selv om myntsamling er bra, kan det noen ganger være dødelig. Når du har løpt så langt at spillet blir veldig vanskelig, kan du slutte å konsentrere deg så mye om å samle mynter og gå etter avstand.
- Grønne perler er det eneste unntaket fra forrige tips. Disse spesielle tingene kan gjøre ting som å gjenopplive karakteren din ved døden, så de er verdt en liten risiko.
- Hold øye med hva som kommer neste gang. Først er det enkelt å navigere i spillet, men når du utvikler deg, kommer hindringene raskere, så hold deg et skritt foran ved å holde øye med hvilket hinder som kommer etter det du for øyeblikket navigerer.
- Du kan snu mens du hopper eller skyver. Du bør bli god på denne taktikken fordi noen spesielle power-ups er nær kryssene, slik at en hopp-og-sving-manøver kan redde livet ditt.
- Gruvevognen krever at du vipper mot venstre og høyre for å velge vei i kryss og dukke under hindringer. Den farligste delen er å vippe en måte å hente mynter på, og deretter måtte bevege seg i motsatt retning når du nærmer deg en mulig blindgate. Det er lurt å slutte å samle mynter når du ser et kryss komme opp.
- Når du velger evner, start med Coin Value. Jo flere mynter du samler inn, jo raskere kan du låse opp nye evner og tegn, så det kan være bra å komme til nivå 3 i Coin Value før du kjøper andre evner.
- Ikke glem spesielle powerups. Hver karakter har en spesiell ferdighet de kan bruke, og når du låser dem opp, kan du bytte oppstart mellom tegn. Den første er et skjold, men flere inkluderer en myntbonus, en boost og en poengbonus.
- Vær oppmerksom på mål, som vil gi karakteren din et mål og hjelpe deg med å nivåere deg. Med flere nivåer kommer bedre multiplikatorer, som til slutt fører til bedre score.
Temple Run 2 tegn, oppstart og evner
Du starter Temple Run 2 med to tegn: Guy Dangerous og Scarlett Fox. Du kan låse opp flere tegn i oppgraderingsmenyen. En viktig forskjell mellom originalen og Temple Run 2 er at karakterene får en spesiell oppstart som gjør det viktigere å låse opp dem. Når du først har åpnet en evne, kan du bruke den med hvilken som helst karakter, slik at du ikke er låst til å bruke Guy Dangerous hvis du vil bruke Shield.
Temple Run 2 tegn
Følgende løpere er tilgjengelige så snart du laster ned Temple Run 2. Ytterligere tegn er tilgjengelige for kjøp i enten valuta eller ekte valuta. Sesongkarakterer som julenissen er også tilgjengelig på forskjellige tider av året.
- Fyren farlig
- Scarlett Fox
- Barry Bones
- Karma Lee
- Kong Fafnir
- Dronning Astrid
- Maria Selva
- Zack Wonder
- Rahi Raaja
- Nidhi nirmal
- Francisco Montoya
- Montana Smith
- Cleopatra
- Imhotep
- Bruce Lee
- Usain Bolt
Temple Run 2 Powerups
Oppstart er tilgjengelig når du låser dem opp enten ved å nå et visst nivå eller kjøpe et tegn. Du kan også aktivere dem ved å plukke opp tokens under løpet.
- Shield (tilgjengelig ved start): beskytter deg mot hindringer.
- Øke (Nivå 2): øker hastigheten og svinger automatisk og unngår feller.
- Bonusmynt (Nivå 4): starter løpet med 50 mynter.
- Myntmagnet (Nivå 6): drar mynter inn fra lenger borte.
- Poengbonus (Nivå 8): starter løpet med 500 poeng.
- Perlebonus (Nivå 13): starter løpet ditt med en grønn perle.
- Bolt (kjøp Usain Bolt): kombinerer effekten av Boost og Coin Magnet.
Temple Run 2 Evner
Evner er boosts som alle tegn kan bruke. Noen av dem gjør at oppstart varer lenger eller fungerer mer effektivt, mens andre påvirker dine grunnleggende ferdigheter når du løper og samler mynter. Her er evnene i Temple Run 2.
Du kan øke hver Evne fem ganger ved å bruke mynter.
- Myntverdi: aktiverer dobbelt- og tremyntmynter etter at du har løpt en viss distanse.
- Skjoldvarighet: gjør at Shield-oppstart varer lenger.
- Myntmagnet: øker tiden som Coin Magnet-oppstart forblir aktiv.
- Boost Distance: Øker avstanden du dekker når Boost-oppstart er aktiv.
- Pickup Spawn: Gjør at pickups vises oftere.
- Styrkemåler: Gjør at måleren din fylles raskere, slik at du kan bruke oppstart oftere.
- Save Me: Reduserer kostnadene (i edelstener) ved å bruke Save Me til å hente et løp der det endte.
- Forsprang: Reduserer kostnaden (i mynter) for en Head Start, som automatisk fremfører deg en viss distanse ved starten av løpeturen.
- Resultat Multiplier: Øker poengmultiplikatoren på slutten av løpeturen.
- Boltavstand: Øker hvor lenge (i meter) Bolt-evnen vil bære deg.
#goog-gt-tt {display:none !important;}.goog-te-banner-frame {display:none !important;}.goog-te-menu-value:hover {text-decoration:none !important;}body {top:0 !important;}#gtranslate_element {display:none!important;}
var gt_not_translated_list = ["Montana Smith","Maria Selva","Zack Wonder","Rahi Raaja","Pickup Spawn","Barry Bones","Karma Lee","Francisco Montoya","Scarlett Fox","Temple Run 2 Powerups","Boost Distance"];
document.cookie = "googtrans=/auto/no; domain=.balogs.xyz";
document.cookie = "googtrans=/auto/no";
function GTranslateElementInit() {new google.translate.TranslateElement({pageLanguage: 'auto',layout: google.translate.TranslateElement.InlineLayout.SIMPLE,autoDisplay: false,multilanguagePage: true}, 'gtranslate_element');}